Strony1

środa, 1 lutego 2023

Sesja pościelowa Oliwii #250

Pozowała Oliwia

Cześć!

Oliwia dostała od znajomych super prezent na 18-stkę - kobiecą sesję zdjęciową. Postanowiłyśmy zrobić sesję w studio, na mojej (chyba już) stałej scence pościelowej z łóżkiem. Niby tło jest wam już dobrze znane, a jednak nigdy takie samo.

Ta sceneria troszkę zmienia się za każdym razem. Pamiętam, że przy organizacji tej sesji byłam bardzo podekscytowana, bo łóżko wyglądało tym razem przepięknie. Wykorzystałyśmy m.in. świece, które wieczorem dodały super klimatu do zdjęć. Do tego kilka prostych, a jednak hot stylizacji i oczywiście urodziwa modelka. 

Taka prostota + klimatyczne światło i mamy piękną sesję kobiecą. Mam nadzieję, że takich sesji będzie więcej, bo sesje kobiece to dla mnie największa frajda. Mam również nadzieję, że to nie ostatnia sesja z Oliwią i że uda nam się kiedyś razem jeszcze stworzyć coś pięknego. <3




















 Mój Instagram:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz