Strony1

sobota, 18 lutego 2023

Studniówka Samochodówki w Ostrowcu Świętokrzyskim 2023

Pozowali maturzyści CKZiU (zespół szkół nr 4) w Ostrowcu Świętokrzyskim

Cześć!

Reportaże studniówkowe znajdziecie u mnie rzadko, ponieważ jestem teamem jednoosobowym. Tym bardziej warto poświęcić kilka minut na obejrzenie u mnie takich zdjęć. Nie fotografuję często takich uroczystości, ale za każdym razem ze zdjęć jestem mega dumna.

Do tej pory byłam na kilku balach i studniówkach. Sama jestem w stanie obfotografować niedużą uroczystość (jedną/dwie klasy). Na większe imprezy zazwyczaj wynajmuje się zespół fotografów i filmowców. Jeśli jestem sama, cała odpowiedzialność za zdjęcia spada na mnie. Cieszę się, kiedy finalnie mogę pochwalić się takimi efektami.

W 2023 roku na studniówkę zaprosili mnie maturzyści z Ostrowca Świętokrzyskiego. Impreza odbyła się w sali Gościna u Pawła. Miałam już okazję robić zdjęcia na tej sali, ale pierwszy raz byłam tutaj na przyjęciu tanecznym. Poznałam same przesympatyczne i szalone osoby. Mam nadzieję, że uczniowie będą wspominać ten wieczór tak samo jak ja!

Drodzy maturzyści, życzę wam, żebyście z takim samym uśmiechem jak w dzień swojej studniówki, odbierali wyniki matur w lipcu. Powodzenia!





























































































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz