Strony1

poniedziałek, 20 lutego 2023

Kobieca sesja miejska #252

Pozowała Weronika
Cześć!

Zawsze powtarzam, że doceniam to, że wychowałam się na wsi. Chociażby ze względu na to, że wokół siebie miałam mnóstwo zielonych łąk i lasów do sesji zdjęciowych. Dopiero przeprowadzając się do Lublina zaczynam eksplorować miasto pod względem sesji zdjęciowych. Wiecie co? Całkiem nieźle to wychodzi!

Oczywiście wiosną będę szukać pięknych plenerów w Lublinie, ale o tej porze roku staram się szukać alternatywy. Weronikę poznałam przez instagrama. Wybrałyśmy się wspólnie na foto-spacer. Robiłyśmy zdjęcia na starym mieście i zahaczyłyśmy o kawiarnię Święty Spokój. Cieszę się, że dostałyśmy zgodę na zrobienie tam zdjęć, bo takie miejsce zasługuje na uwagę.

Trochę zmarzłyśmy, ale Weronika pozowała dzielnie. Wyszły nam super instagramowe fotki. Mam nadzieję, że będziemy jeszcze miały okazję wyskoczyć na jakąś fotokawkę. :P No i mam nadzieję, że spodoba się wam taki luźniejszy, spacerowy pomysł na sesję. Miłego oglądania!






















 Mój Instagram:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz