Strony1

wtorek, 28 lutego 2023

Warsztaty noworodkowe u Marty Rybak #253


Cześć!

Po sezonie przyszedł czas na fotki z własnych projektów lub takie, gdzie nie goni mnie czas. W sierpniu byłam na warsztatach fotografii noworodkowej u Marty Rybak i właśnie te fotki grzecznie czekały cały ten czas na swoją kolej. Dzisiaj chciałabym je wam pokazać.

Na bieżąco zawsze wolę wrzucać sesje, które są 100% moje, a z tymi warsztatami jest tak, że modeli i aranżację sesji ogarnia prowadzący, a my uczymy się techniki i robimy zdjęcia. Oglądając te cudowne fotki miejcie zatem na uwadze to, że za rekwizyty oraz ułożenie maluszków odpowiedzialna była wspaniała fotografka Marta, ale zdjęcia oraz ich obróbka robione są przeze mnie.

To były moje drugie warsztaty noworodkowe i pomimo tego, że sama robię już sporo takich zdjęć, to nauczyłam się wielu nowych rzeczy. Zdecydowałam się na nie przede wszystkim ze względu na doszlifowanie aspektów technicznych, zwłaszcza w kwestii usypiania i układania maluszka. Dowiedziałam się również sporo na temat samych rekwizytów, ubranek, itp. i oczywiście zrobiłam już od tamtej pory niemałe zakupy.

Uważam, że jeszcze sporo nauki mnie czeka w kwestii sesji noworodkowych, bo to niezwykle trudny rodzaj sesji, ale z każdą sesją widzę poprawę i udaje mi się zawsze zrobić te kilkanaście świetnych zdjęć. Cieszę się, bo ostatnio robię naprawdę dużo noworodkowych sesji. Oby tak dalej!


























 Mój Instagram:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz