Strony1

niedziela, 12 marca 2023

Sesja noworodkowa Lilki #255

Pozowała Lilka

Cześć!

Przed dniem babci i dziadka odwiedziła mnie kolejna urocza dziewczynka na sesji noworodkowej. To zdjęcie z tulipanami jest takie wiosenne, że postanowiłam właśnie dzisiaj pochwalić się tymi zdjęciami. W końcu wszyscy już bardzo czekamy na wiosnę!

Lilka troszkę pospała na sesji, ale troszkę podpatrywała co się wokół dzieje. Maluszki nie zawsze łatwo uśpić na sesji, ale jeśli są spokojne, to można zrobić również piękne fotki z otwartymi oczkami. Wyzwaniem na tej sesji natomiast był braciszek Lilki i tutaj wywiązała się fajna historia.

Przed sesją dostałam informację, że starszy braciszek boi się lampy błyskowej. Kiedyś ktoś robił mu zdjęcie i chłopczyk się wystraszył. Od tamtej pory boi się aparatu. Postanowiłam zrobić wszystko co w mojej mocy, żeby rodzinka miała zdjęcie w komplecie. Na początku było ciężko, wydawało się, że nic z tego. Na szczęście była z nami ciocia Olga, która zajęła Jasia, gdy robiliśmy zdjęcia Lilce. W trakcie sesji starałam się rozbawić i przekonać do siebie braciszka. Do pierwszych zdjęć podeszliśmy podstępem. Coś tam się udało, ale po kryjomu i nie idealnie. Pod koniec sesji Jaś już tak się dobrze bawił, że dał się namówić na wygłupy przed aparatem. Zobaczcie jak super to wyszło! Przełamaliśmy strach przed lampą błyskową.

Pamiętajcie, że błysk w studio jest inny niż lampa błyskowa w telefonie, czy ta wbudowana w aparacie. Po pierwsze błysk nie jest skierowany prosto w twarz dzieci. Światło skierowane jest do środka ogromnego parasola, dzięki czemu światło się rozprasza. Dodatkowo parasol przykryty jest mleczną tkaniną, która jeszcze bardziej zmiękcza światło. Taki błysk nie razi w oczy i jest bezpieczny nawet dla maluszków. 

Dzięki tej wiedzy nie musicie się stresować o bezpieczeństwo maluszka na sesji. Jestem fotografem przeszkolonym pod kątem takich zdjęć i dbam o bezpieczeństwo i komfort waszych dzieci na sesji fotograficznej. Jeśli moje zdjęcia wam się podobają, zapraszam na sesję zdjęciową!
















  Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz