Strony1

czwartek, 16 marca 2023

Sesja z wilkami w zatopionym lesie #256

Pozowała Gosia oraz wilczaki

Cześć!

Czasem wpadają mi do głowy naprawdę nierealne pomysły. Podobnie było z tą sesją. Leżałam sobie rano na łóżku i pomyślałam, że fajnie byłoby kiedyś zrobić sesję z wilkiem. SESJĘ Z WILKIEM, nieźle odjechane, co? Przekręciłam się na drugi bok i mnie olśniło. Przecież musi być jakaś rasa psów, które przypominają wilki. 

No i zaczęłam czytać. Najpierw jakieś śmieszne newsy, że ktoś zobaczył psa i uciekł, bo myślał, że to wilk. Potem znalazłam odpowiednią rasę - wilczak czechosłowacki. Problem w tym, że jak ja niby znajdę w Lublinie kogoś kto ma takiego psa i jeszcze dodatkowo zgodzi się na sesję. Internet ma jednak niesamowitą moc.

Dodałam się na grupę miłośników tej konkretnej rasy i wrzuciłam post, że poszukuję psiaka do bajkowej sesji zdjęciowej. Miałam ogromne szczęście, bo trafiłam na super właścicielkę hodowli Chasing Glory - Ceskoslovensky Vlciak FCI kennel Amandę już dwie godziny później! Amanda miała kilka dorosłych psiaków tej rasy i akurat w tym tygodniu była w Lublinie. Od tej pory zaczęły się intensywne przygotowania.

Wszystko dopięłyśmy w 3 dni. Siostra wysłała mi nową kieckę kurierem, bo została w domu rodzinnym. Ja szukałam modelki, sprawdzałam miejsce na sesję i ustalałam z dziewczynami szczegóły. Trafiłam na przesympatyczną Gosię, która ma już doświadczenie w pozowaniu i to również był strzał w dziesiątkę. Całą sesję nie mogłam uwierzyć jak swoją urodą pasuje do tych psiaków! Psiaki były super wytrenowane i pozowały również świetnie.

No i jeszcze miejsce. Cudo! Zakochałam się od razu jak zobaczyłam je na instastory u koleżanki po fachu. Jestem szczęściarą. Cieszę się, że wszystko udało się tak szybko zorganizować i mój kolejny bajkowy projekt wyszedł jak złoto. Zobaczcie sami. <3




















































   Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz