Strony1

środa, 31 maja 2023

Chrzest święty Zoi

Pozowała Zoja z rodziną
Cześć!

Reportaże z chrztu świętego są nadal u mnie najbardziej popularne, chociaż już dawno nie publikowałam na blogu takich zdjęć. Cieszy mnie to, bo to znaczy, że jestem w nich już naprawdę dobra. Pokażę wam dzisiaj zdjęcia z chrztu świętego dziewczynki o pięknym, niespotykanym imieniu Zoja.

Ten reportaż jest wyjątkowy, ponieważ rodzice na przyjęciu Zoi świętowali również swój ślub, który wzięli dzień wcześniej! Po za tym bardzo lubię chrzciny w rzeczniowskim kościele, więc wiedziałam, że zdjęcia będą udane.

Przyjęcie odbyło się w klimatycznej pizzerii Cezar w Rzepinie. Spójrzcie tylko na ten dziewczęcy, leśny wystrój. Takiego jeszcze nie widziałam! Te zwierzaczki są przeurocze. Postanowiłam stworzyć na pamiątkę dla Zoi pudełeczko ze zdjęciami, z grawerem w podobnym klimacie. Rodzicom się podoba, więc to dla mnie najważniejsze.

Reportaże z chrztu świętego robię praktycznie co weekend. Jeśli podoba Ci się styl moich zdjęć napisz do mnie wiadomość z pytaniem o ofertę na mailu tomankowaphotos@wp.pl, facebooku Tomankowa Photos, instagramie @tomankowaphotos lub dzwoń pod numer 798814455. :)























































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz