Strony1

czwartek, 1 czerwca 2023

Junglowa sesja roczkowa Fabianka

Pozował Fabianek
Cześć!

Mamy 1 czerwca, a więc dzień wszystkich bąbelków - tych małych i dużych. Przygotowałam dla was zatem uroczą sesję roczkową małego dżentelmena. Takiej sesji z okazji pierwszych urodzin jeszcze u mnie nie widzieliście.

Fabianek to chłopczyk, któremu rok temu robiłam sesję noworodkową [KLIK]. Nawet nie wiecie jak szybko minął mi ten czas. Mama mojego modela poprosiła o zdjęcia, których użyje do organizacji imprezy urodzinowej, więc na sesję umówiłyśmy się już dwa miesiące przed urodzinami. Zorganizowałyśmy prawdziwy sztos!

Mama Fabiana poprosiła o sesję junglową. Nie miałam u siebie tego typu rekwizytów, więc zaczęły się małe zakupy. Jestem dumna z tej girlandy balonowej. Nie spodziewałam się, że wyjdzie to tak dobrze! Do tego zwierzaczki, torcik i kąpiel - full wypas! Uroczy blond model wpasował się idealnie.

Jestem pewna, że te zdjęcia wam się spodobają. Ja się rozpływałam przy obróbce tych zdjęć! Życzę Fabiankowi i wszystkim dzieciom dużo frajdy i samych pięknych wspomnień z dzieciństwa. Udanego Dnia Dziecka!


































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz