Strony1

wtorek, 13 czerwca 2023

Sesje wiosenne z okazji Dnia Mamy


Cześć!

Pokażę wam w tym poście kilka sesji, które zrobiłam z okazji Dnia Mamy w 2023 roku. Dla mam przygotowałam w tym roku coś wyjątkowego - sesje w pięknym, kwitnącym sadzie, bzach oraz na kwiecistej huśtawce. Będę się zachwycała nimi jeszcze długo, bo uwielbiam taki klimat.

Zaplanowałam sobie te sesje w dwóch terminach. Ostatecznie spotkaliśmy się w różnych dniach, a ja zerwałam się nawet z zajęć na studiach, żeby zrobić te zdjęcia. Wszystko oczywiście przez pogodę. Początek maja był troszkę deszczowy i zimny. Udało się przesunąć każdą sesję, więc ostatecznie się udało.

Zabrałam ze sobą pół samochodu rekwizytów i bajkowych sukien. Udało się zrobić kilka stylizacji w ciągu jednej godziny sesji. Myślę, że dla wszystkich Mam, które mnie odwiedziły, udało się stworzyć piękną pamiątkę. Kolejne takie sesje dopiero pewnie za dwa lata, bo w przyszłą wiosnę będę ostro pracować nad magisterką. Do zobaczenia zatem następnym razem drogie mamy!
















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz