Strony1

wtorek, 25 lipca 2023

Sesja rodzinna na polu maków

Pozował Staś z rodzinką
Cześć!

Mam ogromne zaległości w publikacji zdjęć! Ja tu dzisiaj pokażę wam maki, a zaraz sierpień. Nie dodałam wszystkich fajnych zdjęć z wiosny, a co dopiero mówić o sesjach studyjnych z kwietnia. No cóż, dużo pracy i tyle. ;)

Te śliczne rodzinne foteczki w makach musiały się pojawić. Szukanie pól makowych to standard co roku. Zazwyczaj są w różnych miejscach, więc nie jest to takie proste. O tym polu powiedziała mi moja para ślubna z tego roku. Przejeżdżali obok i dali mi znać, no a ja zrobiłam kilka dni później tutaj sesję.

Tego dnia umówiłam się na sesję dość wcześnie. Słońce wysoko grzało całkiem nieźle. Spaliłam sobie ramiona stojąc dwie sesje w słońcu non stop. No ale czego nie zrobi się dla tych czerwonych kwiatuszków. :D

Staś był zachwycony! Oglądał kwiatki i śmiał się jak mało które dziecko. Zachwycona byłam tymi uśmiechami już jak przeglądałam zdjęcia w aparacie. Życzę Stasiowi i rodzicom, żeby byli tacy szczęśliwi przez cały czas! Miłego oglądania. 















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz