Strony1

poniedziałek, 31 lipca 2023

Ślub Ani i Dawida

    Anna & Dawid
Cześć! 

Nadszedł wreszcie moment na pokazanie wam zdjęć ślubnych Ani i Dawida. Nie mogłam się już doczekać, bo to właśnie jedna z tych par, z którą czułam się jakbyśmy znali się od lat. Już rok wcześniej, kiedy podpisywaliśmy umowę, czułam, że świetnie się dogadamy. Zapraszam was zatem na pełny reportaż ślubny, który zaczęłam już od sesji narzeczeńskiej w 2022 roku.

Ania i Dawid przygotowywali się w jednym mieszkaniu. Udało nam się jednak zorganizować wszystko tak, że młodzi zobaczyli się dopiero na firstlooku. Przy okazji wszyscy wkręcali Dawida, że Ania kupiła niebieską suknię ślubną! :D Dobre humory i brak stresu widać na każdym zdjęciu. 

Ceremonia ślubna odbyła się w Parafii Świętej Trójcy w Lipsku. Rzadko robię tutaj reportaże, ale muszę przyznać, że to piękny kościół na ślub. Ich zakochane spojrzenia, uśmiechnięci rodzice i wiwatujący goście wzruszyły nawet mnie!

Ania i Dawid zaplanowali wesele w Zaciszu nad Wisłą. To urocza sala na skraju lasu z pięknym ogrodem. Wykorzystaliśmy ten ogród również do zdjęć, a i parking udało nam się wykorzystać na krótką sesję o zachodzie słońca. Poza pięknymi fotkami z gośćmi było oczywiście mnóstwo szaleństwa na parkiecie. Zerknijcie sami!

Życzę mojej kochanej parze, żeby wspólne życie było słodkie jak ananasy, a was zapraszam do oglądania!

Zobacz też:


Sesja poślubna Ani i Dawida









































































































































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz