Strony1

sobota, 1 września 2018

Sesja zdjęciowa #88

 Sesja narzeczeńska

Cześć!
       Przedstawiam wam dziś moją pierwszą sesję narzeczeńską! Dla fotografów najczęstsze są właśnie sesje par, a ja nie miałam ich jeszcze zbyt dużo. 
       Jeśli chodzi o las, to możecie zgadywać, że znowu pojechałam w moje ulubione miejsce. Robiłam tutaj chociażby sesję mojej siostrze, którą dodałam przy opublikowaniu bloga i mam do tego miejsca sentyment (sesja siostry KLIK). 
       Stylizacje były proste - białe koszulki, jeansy i inne rzeczy, które nie odwracają uwagi od narzeczonych. Mieliśmy za to kilka rekwizytów jak lampion i balon w kształcie pierścionka. Mieliśmy też śliczne światełko, więc wyszły urocze i romantyczne zdjęcia w lesie.
       Mam nadzieję, że podoba wam się taki klimat. Wkrótce nadejdzie jesień, więc jeśli ktoś ma ochotę na zdjęcia w ciepłym, letnim jeszcze słoneczku, to zapraszam do zapisów na wrzesień. Miłego dnia życzę!







4 komentarze:

  1. Było cudownie �� Ola jesteś mistrzem! ♥️ Na pewno jeszcze nie raz się spotkamy �� dziękujemy bardzo �� K&B

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza te ostatnie! Pozdrawiam :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń