Strony1

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

18-stka - Angelika Ciucias + zaproszenia!

Pozowała Angelika Ciucias z gośćmi

Cześć!
       To już druga osiemnastka na którą zostałam zaproszona w roli fotografa, chociaż tym razem nie tylko fotografa. Robiłam zdjęcia u Angeliki, którą możecie kojarzyć z moich sesji. Odkąd zajęłam się reportażami wiedziałam, że będę robić zdjęcia na tej 18stce. Z Angeliką planowałyśmy to od dawna, ponieważ zajęłam się również jej zaproszeniami.
       Moja solenizantka chciała mieć wyjątkowe zaproszenia ze swoimi zdjęciami. Wybrałyśmy kilka z naszych poprzednich sesji i zrobiłyśmy nawet specjalnie kilka fotek w studiu. Potem zaprojektowałam dla Angeliki zaproszenie, a ona zajęła się wydrukiem. Jeśli macie ochotę obejrzeć zaproszenie lub zdjęcie ze studia, to oglądajcie post do końca!
       Wracając do 18stki - cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu. Super się bawiłam i mamy jeszcze fajne zdjęcia. Mam nadzieję, że wszyscy goście byli zadowoleni i życzę Angelice wszystkiego najlepszego w dorosłym życiu! 

Sesje zdjęciowe Angeliki:

Miłego oglądania!





































_________________________________________________________________________________

Zdjęcie Angeliki wykonane specjalnie do jej zaproszenia.

Zaproszenia Angeliki:
Wszystkie zdjęcia oraz projekt są wykonane przeze mnie.




2 komentarze: