Strony1

wtorek, 25 grudnia 2018

Chrzciny Heleny Chmielewskiej

Pozowała Helena Chmielewska z rodziną
Cześć!
     Święta to bardzo rodzinny czas, więc postanowiłam wrzucić zdjęcia takiej jednej szczęśliwej rodzinki. Jest to reportaż z chrzcin małej Helenki. Uroczysta msza święta odbyła się w kościele w Rzeczniowie i wydaje mi się, że to tam najczęściej robię zdjęcia z chrzcin. W przyszły weekend też będzie mnie można zauważyć tam na mszy. ;)
       Znajdziecie tutaj zdjęcia z kościoła i z przyjęcia. Zostałam ciepło przyjęta, szczególnie przez dzieciaki. Chętnie pozowali i angażowali mnie w zabawę. 
       Mam nadzieję, że te zdjęcia będą fajną pamiątką tych wyjątkowych chwil. Dziękuję rodzicom za zgodę na publikację i składam najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Wam również życzę wesołych, spokojnie spędzonych świąt i pomyślności w nowym roku!





























5 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetny reportaż :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! A gdzie odbyło się przyjęcie? :) Szukam czegoś w podobnym stylu na kameralną imprezę komunijną w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała Helenka miała przepiękną sukienkę… podobną sukienkę do Chrztu kupiłam swojej córeczce na https://petitstylo.pl/ . Wybrana sukienka urzeka mnie swoją prostotą i znakomicie podkreśliła urok mojej małej damy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest tak duży wybór, że nawet w chłopięcych garniturkach można przebierać nieskończoność! Na petitstylo bardzo ładne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń