Strony1

wtorek, 2 czerwca 2020

Sesja zdjęciowa #129

Pozowała Angelika Ciucias

Cześć!
Huśtawka wśród kwitnących jabłoni. Nieźle, nie? Kwiatowa huśtawka, którą zrobiłam na wielkanocne sesje zdjęciowe, może być teraz powieszona gdzie nam się zamarzy! Wystarczy silna gałąź/belka i jakiś pomysł na sesję. Angelika pozowała dla mnie w takich pięknych warunkach, a i tak sesja była jakaś pechowa. :D

Po pierwsze, oczywiście jak to na sesjach z Angeliką bywa (KLIK1), (KLIK2), było dość chłodno. Mogłyśmy przełożyć sesję na inny dzień, ale chciałyśmy zdjęcia z kwitnącymi drzewami, a to był ostatni moment. Pogoda była średnia, ale trochę słońca się przebijało, więc pojechałyśmy. Jak tylko dojechałyśmy na miejsce zaczęło padać. Zaczęłyśmy fotki jak się troszkę przejaśniło. Poprosiłam Angelikę, żeby zdjęła łańcuszek do zdjęć i ten łańcuszek nam się zgubił. Na szczęście został znaleziony kilkanaście dni później (tutaj buziaki dla dziewczyny, która zwróciła go Angelice). 

Pierwszą stylizację robiłyśmy przy studni w centrum miejscowości. Spodobało mi się to miejsce w trakcie przejażdżki rowerowej i wróciłam tu z modelką. Kwiaty na jabłonce ledwo co się trzymały, ale zdjęcia nam się udały. Dalej sesja poszła już gładko i przyjemnie. Zamontowanie huśtawki było dość proste. W końcu zaświeciło nam ładne słoneczko!

Kolejne problemy miałam przy obróbce. Kolory zdjęć na telefonie trochę nie zgadzały mi się z tymi na komputerze i musiałam trochę nad tym posiedzieć, ale ostatecznie jestem zadowolona. Po prostu wkrótce będę musiała zainwestować w jakiś profesjonalny monitor do obróbki zdjęć. :D 

Nie będę was zadręczać fotograficznymi problemami, wstawiam gotowe efekty, a wy podziwiajcie. Buziaki dla modelki, a wam życzę miłego oglądania!





 











 













Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz