Strony1

poniedziałek, 22 czerwca 2020

Warsztaty fotograficzne z Nieulotne Fotografia - fotografia noworodkowa


Nieulotne Fotografia

Cześć!

7 czerwca byłam na warsztatach fotograficznych z Pauliną z Nieulotne Fotografia. Minęło już trochę czasu i wolałabym pokazać wam te fotki wcześniej, ale wszyscy studenci mają teraz gorący okres, bo zaczyna się letnia sesja. Mnie też pochłonęło trochę zaliczanie semestru, ale chcę zrobić to jak najszybciej. żeby móc już się na spokojnie zająć fotografią. Dziś mam trochę czasu, więc wracam na bloga i witam się postem backstage'owym. 

Nie byłam jeszcze nigdy na warsztatach fotograficznych, więc byłam bardzo podekscytowana. Dlaczego najpierw wybrałam warsztaty noworodkowe? Miałam u siebie już kilka maluszków, ale zdjęcia z kilkudniowym dzieckiem wydawały mi się nieosiągalne. Nie podjęłabym się takiej sesji bez przygotowania. Opieka nad takim maluszkiem na sesji to duża odpowiedzialność, ale dzięki Paulinie zrozumiałam, że nie ma co się obawiać i trzeba spróbować.

Uczestnicy warsztatów nie układali maluszków, a więc najważniejszy test jeszcze przede mną. Dowiedzieliśmy się natomiast jak to robić, jak dbać o bezpieczeństwo maluszków, jak je usypiać i jak przygotować taką sesję. Każdy miało okazję zrobić kilka zdjęć, więc mam wam do pokazania super fotki! Do profesjonalizmu mi jeszcze daleko, po za tym wszystkie rekwizyty do takich sesji kosztują, ale od czegoś trzeba zacząć. Wkrótce będę starała się o urządzenie takiej sesji u siebie. 

W tym poście znajdziecie kilka zdjęć z backstage'a warsztatów. Robiłam je pomiędzy właściwymi ujęciami. Możecie zobaczyć jak wyglądało usypianie dziewczynek i nasza praca na planie zdjęciowym. Na kilku ostatnich zdjęciach możecie zobaczyć także mnie, bo są to zdjęcia moich warsztatowych koleżanek i kolegów. Właściwe zdjęcia też mam już przerobione, więc możecie uznać ten post za małą zapowiedź. Miłego oglądania :p


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz