Strony1

sobota, 20 marca 2021

Sesja zdjęciowa #168

Pozowała Iga Tomanek

Cześć!

Publikuję te zdjęcia i właśnie patrzę na podobny, śliczny zachód słońca. Mam dla was dzisiaj zdjęcia, które raczej nie miały pojawić się na blogu. Postanowiłam je jednak wrzucić, bo dostałyśmy z siostrą mnóstwo miłych słów na temat zdjęcia powyżej. No więc mam dla was dzisiaj coś w podobnym klimacie.

Wszyscy lubimy efektowne zachody słońca. Ja jestem jedną z tych osób, która jeśli nie zrobi zdjęcia z tym pięknym, ciepłym światełkiem, to się posika. :D Mam też mnóstwo roślinek we wszystkich oknach, więc wieczorami na moich ścianach tańczy piękne światełko! No i kiedyś złapałam aparat i zawołałam moją siostrę na kilka fotek. No i wyszły piękne portrety!

Podobnie było ze zdjęciami przy biurku. Tutaj sytuacja była jeszcze prostsza. Zrobiłam fotkę telefonem na instastory, ale wyszła średnia, więc stwierdziłam, że skoczę po aparat. Nie miałyśmy czasu wyjść na dworek na jakieś fotki, akurat się uczyłyśmy. Kazałam Idze zachowywać się naturalnie i popatrzeć się chwilkę w okno. Moja siostra nic się nie przebierała, nie sprzątała na szybko książek z biurka. To całkiem naturalna fotka, a robi wrażenie!

Nie spodziewałam się, że doceni tę fotkę tyle osób! Dostałyśmy ponad 600 like na grupie foto i mnóstwo przemiłych komentarzy! Dziękujemy! Częstujcie się tymi widokami! <3














2 komentarze:

  1. Te zdjęcia przyznaję, że szczególnie mnie oczarowały. Mają w sobie magię. Brawo za takie ujęcia, pomysł, grę światłem.

    OdpowiedzUsuń