Strony1

wtorek, 30 marca 2021

Sesja zdjęciowa #169

Pozowała Angelika i Damian

Cześć!

Czy mogę już powiedzieć, że wiosenne plenery ruszyły? Na dworze jeszcze bardziej jesień niż wiosna, ale wyszło trochę słonka i od razu uciekłam w plener. Już zatęskniłam za plenerami, więc siadłam do tych zdjęć od razu, a jest to śliczna sesja ciążowa Angeliki.

Taki piękny prezent sprawiły jej koleżanki na wieczorze panieńskim (na którym zresztą robiłam zdjęcia - KLIK). Angelika trochę czekała z jego realizacją i teraz już wiemy dlaczego! Piękny prezent im się szykuje na wiosnę. 

Moja modelka miała w swojej szafie dwie śliczne sukienki, które bardzo dobrze wyglądają na brzuszku ciążowym. Postanowiliśmy wykorzystać je już teraz, dopóki drzewa jeszcze się nie zazieleniły, bo kiecki super pasują kolorystycznie do otoczenia. 

Na miejsce sesji wybraliśmy moje upatrzone miejscówki w Bałtowie - mały staw z kładką i wąwóz. Robiliśmy sesję około południa, więc światło nie było najlepsze, ale patrzcie jak ładnie sobie poradziliśmy. W tym miejscu podziękowania dla taty który nie dość, że elegancko z żoną pozował, to jeszcze zrobił backstage i dzielnie trzymał nam blendę!

Strasznie się cieszę, że dostałam zgodę na publikację, bo nareszcie mogę pokazać wam jakie cuda tworzymy z przyszłymi mamami! W tym roku zdecydowanie więcej będzie u mnie tych sesji ciążowych. Mam nadzieję, że będziecie się zachwycali razem ze mną! A teraz życzę wam miłego oglądania sesji Angeliki i Damiana. 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz