Strony1

poniedziałek, 28 czerwca 2021

Wieczór Panieński Karoliny

Pozowała Karolina z koleżankami

Cześć!

Czasami zdarza mi się już wyjeżdżać na reportaże lub sesję zdjęciowe gdzieś dalej i dzisiaj mam dla was właśnie taki reportaż. Przed państwem wieczór panieński Karoliny w stolicy! 

Znamy się już bardzo dobrze ze świadkową Olą, więc cieszę się, że mogłam spotkać się z nią na kolejnym przyjęciu. Tym razem w gronie super dziewczyn, w pięknym apartamencie z widokiem na miasto. Koleżanki Karoliny przygotowały super domówkę. Wszystko było super zaplanowane i dopięte na ostatni guzik. Myślę, że każda z nas chciałaby taki wieczór panieński. 

Ja na przykład byłam pod wrażeniem zabaw i wyzwań, które przygotowały dziewczyny, takich jeszcze nie widziałam. I myślę, że kiedyś się zainspiruję. 😃 Być może wy również zainspirujecie się co do wystroju, zabaw lub jedzonka na wieczorze panieńskim. Częstujcie się śmiało, myślę, że dziewczyny się nie obrażą! 































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz