Strony1

piątek, 2 lipca 2021

Roczek Oliwiera #179

Pozował Oliwier z mamą

Cześć!

Czasem bywa i tak, że jednego dnia dzieciaczki są wesołe i chętne do zabawy, a innego cały dzień mają zły humorek. Z sesją roczkową dla Oliwiera trafiliśmy chyba właśnie na taki zły dzień. Od początku maluch był markotny i bał się na mnie spojrzeć. Napracowałyśmy się tego dnia z mamą mojego modela, ale efekty wyszedł całkiem fajny!

Przygotowałam bardzo fajne, naturalne, drewniane scenki, z których byłam całkiem dumna. Ponad to wykorzystaliśmy też scenkę z łóżkiem. Nasz jubilat nie miał ochoty pozować i bawić się rzeczami, którymi zachęcaliśmy do z mamą, ale w końcu udało się zrobić sporo zdjęć. 

Ciekawa jestem, czy gdybym nie powiedziała wam, że Oliwier nie miał humoru, czy zgadlibyście, że rzeczywiście tak było. Może nie ma tutaj szerokich uśmiechów, ale jest mały, zainteresowany przystojniak. Ciekawa jestem też jak podoba wam się taka bardziej naturalna stylizacja, beż wściekło niebieskich akcentów. Chyba taka sesja jest bardziej w moim stylu. 

Miejmy nadzieję, że następnym razem spotkamy się już w wyśmienitych humorach i sesja wyjdzie jeszcze lepsza niż ta! Życzę wam miłego oglądania!


















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz