Strony1

poniedziałek, 26 lipca 2021

Chrzest Święty Kornelii

Pozowała Kornelia z gośćmi

Cześć!

Muszę przyznać, że już bardzo często jestem zapraszana na reportaże w Ostrowcu Świętokrzyskim. Myślę, że nawet jestem tu częściej niż w swojej parafii. W Ostrowcu jest kilka kościołów, więc jeszcze się nie znudziłam. W kościele pw. św. Jadwigi byłam po raz pierwszy. Taki reportaż z taką rodzinką to dla mnie jak niedzielny relaksik! Zapraszam was na relację z chrztu świętego Kornelii.

Mała Kornelia była u mnie na sesji zdjęciowej w swoich pierwszych dniach życia i mam wrażenie, że od tamtego czasu bardzo urosła! Chociaż z wyglądu się nie zmieniła i nadal jest tą uroczą kruszynką, co kilka dni po narodzinach. Sami możecie to sprawdzić oglądając naszą wspólną sesję na blogu [KLIK] lub zdjęcie małej na szatce od chrztu świętego. 

To był bardzo ciepły i przyjemny dzień. Chociaż do ostatniego momentu nie wiadomo było czy chrzest się odbędzie, wszystko szczęśliwie się udało. Kościół na Stawkach w Ostrowcu jest jaśniutki i bardzo ładny. Przyjęcie też mi się bardzo podobało. W restauracji Venus było bardzo ładne, jasne wnętrze, więc i zdjęcia prezentują się super. Najbardziej podobała mi się chyba jednak atmosfera - jak na rodzinnym obiedzie!

Kochani, cieszę się, że mogłam z wami być tego dnia. Mam nadzieję, że często będziecie zaglądać do tych zdjęć i ten dzień będzie wam się kojarzył wyłącznie z uśmiechem! Życzę rodzince wszystkiego dobrego, a was zapraszam do obejrzenia małego skrótu tego co działo się w wielki dzień Kornelii.









































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz