Strony1

czwartek, 29 lipca 2021

Sesja ciążowa w fioletowych bzach #182

Pozowała Agnieszka

Cześć!

Ale mam dzisiaj dla was sesję zdjęciową! Cieszyłam się z jej obróbki na maksa! Te zdjęcia są takie cudne, że ja nie mogę! Jest to kolejny mój projekt w tym roku. Chciałam koniecznie ciążową sesję w bzach w tym roku więc zaprosiłam do współpracy modelkę i makijażystkę. Wyszło na fioletowe cudeńko.

Długo czekałam na odpowiedni moment z publikacją tej sesji. Chciałam, żeby na moim instagramie zrobiło się fioletowo. Chciałam też mieć czas dla mam, które będą oglądać te zdjęcia i myśleć nad swoją sesją zdjęciową, bo na początku wakacji nie znalazłabym już czasu na dodatkowe sesje. W każdym bądź razie nie mogłam się doczekać, aż pokaże wam te zdjęcia, bo są prześliczne.

Pierwszy raz współpracowałam z Julią Krawczyk [KLIK], która wykonała dla wybranej przeze mnie mamy fajny makijaż w fioletach. Miejsce z alejką bzów znalazłam dosłownie kilka dni wcześniej i moim zdaniem wypadło tu świetnie. Chyba nawet lepiej niż mój ulubiony bzowy krzak, przy którym zazwyczaj robiłam fotki. 

Zabrałyśmy ze sobą koszyk na trochę bzów i tak na prawdę nie potrzeba było tutaj nic więcej. Największym szaleństwem była chyba jednak suknia, a konkretnie zmiana koloru oryginalnej stylizacji (suknia była czerwona). Trochę czasu podłubałam przy tym w photoshopie, ale efekt wart jest każdej spędzonej przed komputerem minuty. Wydrukuję sobie z tego jakiś obraz na pewno!

Mam nadzieję, że podoba wam się taka sesja ciążowa w kwiatach i że w przyszłym roku więcej mam skusi się na takie zdjęcia w bzach! Buziaki!























 Mój Instagram 

2 komentarze:

  1. Śliczna sesja :) szkoda że zdjęcia są tylko pod jednym kątem

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, dzięki! Być może masz rację, szkoda że w jedną stronę, ale czasem tak bywa. Po drugiej stronie była droga i gospodarstwo, a robią sesję w tą stronę uzyskuję najlepiej rozmyte tło! :P

    OdpowiedzUsuń