Strony1

niedziela, 1 sierpnia 2021

Wieczór Panieński Dżasty

Pozował team Dżasty
Cześć!

Bardzo często jestem niespodzianką na wieczorach panieńskich (w ogóle śmieszne uczucie być prezentem dla kogoś) i zawsze boję się jak zareagują na to goście. Tutaj dodatkowo pani młoda zadeklarowała, że nie lubi zdjęć, a zobaczcie jaki cudny reportaż wyszedł i jak dziewczyny swobodnie czuły się z aparatem!

Imprezka odbyła się na Ranczu Kocieczyn. Ode mnie to spory kawałek drogi i jechałam tam chyba godzinę i dwadzieścia minut. Na miejscu zastałam przygotowaną w altanie imprezkę i mnóstwo uśmiechniętych dziewczyn. Zaczęłyśmy od niespodzianki. Na imprezę wjechały babeczki z racą tortową i oczywiście szampan. 

Piękne światełko miałyśmy, więc wyszły śliczne grupówki. Potem jeszcze detale jak kwiatowe korsarze, pierścionek, szlafrok pani młodej, balony, no i oczywiście koniki! Właściciel ranczo zaprosiła nas do zagrody z klaczami na fotki. Głaskałyśmy, tuliłyśmy, klepałyśmy i robiłyśmy zdjęcia. To będzie wyjątkowa pamiątka. 

Dziewczyny podobno zadowolone z takiej imprezki, ja też jestem zadowolona z tego reportażu. Chciałabym takie światełko częściej na przyjęciach! Zapraszam do oglądania! 





























  Mój Instagram 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz