Strony1

wtorek, 14 września 2021

Chrzest Święty Marianny

Pozowała Marianna z rodziną

Cześć!

Nie samymi sesjami żyje człowiek, więc dzisiaj wrzucam jeden z ostatnich reportaży. Doszłam do wniosku, że reportaże będę wrzucać troszkę rzadziej, no i na pewno nie wszystkie, bo w tym roku jest ich naprawdę dużo. Dzisiaj publikuję jednak wyjątkowy dzień małej Marianny, bo przerabiało mi się te zdjęcia bardzo przyjemnie.

Chrzest święty Marianny odbył się w Radomiu. Nie robiłam jeszcze zbyt wielu reportaży w Radomiu, więc od razu się ucieszyłam. W domu wszystkie rzeczy małej były już przygotowane, wszyscy w dobrych humorach, uśmiechnięci, więc oczywiście zdjęcia wyszły ślicznie.

Bardzo podobał mi się również kościół. Był jaśniutki, przestronny i surowy. Taki bardziej nowoczesny, prawda? Mogę nawet powiedzieć, że rodzice wybrali nawet lokal w podobnym stylu. Eleganckie, czarne wnętrze restauracji Kraft pięknie pasuje do całego dnia. Zwróćcie uwagę zwłaszcza na detale. 

Cieszę się, że mogłam być z wami tego dnia. Moim zdaniem zdjęcia wyszły piękne i sama chciałabym takie dla siebie. W takim razie nieskromnie polecam siebie samą bardzo serdecznie! :D 
















































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz