Strony1

piątek, 3 września 2021

Ewelina i Arek - spacer po Bałtowie #187

Ewelina & Arek

Cześć!

Dawno nie było sesji pary, więc proszę bardzo. Szczerze powiem wam, że u mnie więcej jest sesji zdjęciowych rodzin i dzieciaczków, niż zakochanych. Dlatego chętnie spotykam się z wami, żeby uwiecznić wszystkie buziaki i przytulasy. Zapraszam na krótką sesję Eweliny i Arka. 

Wyskoczyliśmy ze znajomymi na sesję na terenie Bałtowa. Mam szczęście, bo mieszkam całkiem niedaleko, a Bałtów ma jeszcze całe mnóstwo nieodkrytych zakamarków na sesję zdjęciową. Zaplanowaliśmy trochę zdjęć przy skałkach i zachód słońca przy ruinach małego dworku. Po drodze zaszliśmy jeszcze na mały drewniany mostek i chyba właśnie te zdjęcia podobają mi się najbardziej.

Czasem fajnie zrobić taką sesję, która bardziej wygląda jak spacer niż jak sceneria wykreowana od zera. Szczególnie taki lifestyle pasuje właśnie do sesji dla zakochanych. Ciekawa jestem czy wy wolicie właśnie takie luźniejsze, naturalne sesje, czy konkretny pomysł, stroje, itd. 

Lato nam się kończy, więc zagości u mnie teraz właśnie taki oliwkowy kolorek. Będzie też trochę zachodów słońca, będzie więcej sesji dla par i trochę uśmiechniętych dzieciaczków. Ale to wkrótce. Teraz zapraszam was do obejrzenia sesji Eweliny i Arka. Buziaki!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz