Strony1

środa, 1 grudnia 2021

Sesja rodzinna na polu słoneczników #202

Pozowała Lila z rodzicami
Cześć!

Okazuje się, że mam za dużo zdjęć i za mało czasu, żeby je publikować! :D Mamy tutaj na przykład bardzo ładną sesję wrześniową w słonecznikach. Już od dawna przebierałam nóżkami, żeby wam ją pokazać, ale ciągle wypadało wrzucić coś innego. Sesje jesienne to ja będę wrzucać chyba w styczniu...

Kiedy w okolicy pojawiło się takie pole słoneczników nie mogłam przepuścić okazji. Łącznie zrobiłam w tym miejscu 3 sesje zdjęciowe. Gabrysia zgłosiła się jako pierwsza. Coś czułam, że to właśnie ta rodzinka zgłosi się na sesję w tym miejscu. Mama Lilki już latem wyznała, że w tym roku uwielbia słoneczniki i zrobiła z nich świetny motyw przewodni na chrzciny, które miałam przyjemność fotografować. Zresztą zerknijcie tylko jak oni tu pasują!

Jeśli wy też lubicie słoneczniki, to myślcie o takiej sesji już na początku wakacji. Niektóre słoneczniki kwitną już na przełomie lipca/sierpnia, a niektóre dopiero we wrześniu. Nie czekajcie do ostatniej chwili! A taki piękny zielony zestaw - suknia dla mamy i spódniczka dla córeczki - jest dostępny u mnie! 

















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz