Strony1

piątek, 24 grudnia 2021

Sesje świąteczne 2021 - scenka druga #206


Cześć! 

Mam nadzieję, że już dzisiaj nie sprzątacie, tylko na spokojnie podgrzewacie barszcz i smażycie rybę, a może znajdziecie nawet trochę czasu, żeby zajrzeć jakie zdjęcia dla was dzisiaj przygotowałam. Dzisiaj będzie czysta magia - ciepły, zimowy las. Chciałam, żeby wyglądało to dokładnie tak. Zapraszam was na zdjęcia na scenerii świątecznej numer 2.

Koniecznie chciałam w tym roku wykorzystać sztuczny śnieg na zdjęciach. Mega podobały mi się takie zimowe fotki u innych fotografów. Po raz pierwszy użyłam w tym roku gotowego tła świątecznego. Ja jestem generalnie team scenki naturalne. Nie chcę zastępować wszystkich rekwizytów jednym tłem. Po pierwsze wygląda to sztucznie (zwłaszcza gdy zdjęcia zrobi się nieumiejętnie lub kupi się słabej jakości tło), po drugie to trochę pójście na łatwiznę. Na szczęście mamy tez tła, które nie zastąpią całej scenki a jedynie ją uzupełnią, tak jak tutaj. I takie właśnie gotowe tła jedynie u mnie zobaczycie. Tutaj tło jest bardzo dobrej jakości, więc wydaje mi się, że zdjęcia wyszły całkiem naturalnie. 

No ale są tez minusy tej pięknej scenki. Dzieciaki świetnie bawiły się w śniegu (czasem nawet za dobrze :D) i zgadnijcie kto po każdej sesji musiał szybko sprzątać śnieg z całego pokoju. Śmieję się, że ja go przez cały kolejny rok nie posprzątam, bo się rozniósł po domu. Nie było jednak tak tragicznie, że zrezygnowałabym ze śniegu w ogóle. Myślę, że jeszcze do niego kiedyś wrócimy. 

Na tych zdjęciach zobaczycie mnóstwo uśmiechniętych buziek. Przyjrzyjcie się dokładnie, bo chciałabym, żeby wasze buźki tez były tak uśmiechnięte przez cały najbliższy rok. Poza tym życzę wam samych sukcesów, dobrego zdrowia oraz jak najmniej problemów, a jak najwięcej dobrych chwil. Życzę wam, żeby te święte były ciepłe, rodzinne, żebyście odpoczęli i poleniuchowali przy jakimś dobrym jedzeniu. Życzę wam, żebyście przez cały rok byli szczęśliwi jak na zdjęciach. :) Buziaki!















































  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz