Strony1

poniedziałek, 20 grudnia 2021

Sesje świąteczne 2021 - scenka pierwsza #205


Cześć!

W tym roku ilość sesji świątecznych była już trochę większa niż w poprzednich latach, więc wstawiając każdą sesję osobno zaspamowałabym całą stronę główną na blogu. Dlatego też w tym roku fotki świąteczne możecie obejrzeć w jednym miejscu, a właściwie w dwóch. Przedstawiam wam zatem pierwszy post świąteczny ze zdjęciami z żółto-zielonej scenki z łóżkiem.

Nie spodziewałam się, że ta sceneria aż tak przypadnie wam do gustu. Czułam, że to właśnie ta druga w tym roku będzie robiła show. Najwięcej zdjęć wybieraliście jednak z tej scenografii. Myślę, że wynika to też z tego, że scenka jest ogromna i mieliśmy na niej różne możliwości. Jak to na sesjach świątecznych, wasze pozy się powtarzają, ale jednak każda sesja jest trochę inna.

Jestem niesamowicie zadowolona z jakości tych zdjęć. To pierwsze sesje studyjne wykonane z moją nową lampą błyskową. Dopiero się jej uczę, ale podoba mi się efekt takiego błysku. Bardzo przyjemnie również obrabiało się takie zdjęcia. Ten miodowy kolorek dodaje takiego ciepła do zdjęć! Jak widać, świątecznie nie zawsze oznacza na czerwono. :)

Strasznie jestem ciekawa waszej opinii. Czy podobały wam się tegoroczne sesje świąteczne, czy np. woleliście scenki z ubiegłego roku? Czy ten żółty kolor do was przemawia, czy wolelibyście za rok klasyczną scenkę? No i czy macie jakieś swoje ulubione zdjęcia? Będę wdzięczna za każdy komentarz. <3 Wszystkie rodzinki pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich ulubionych zdjęć z tej scenki. 




























































  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz