Strony1

wtorek, 14 grudnia 2021

Sesja ślubna Dominiki i Huberta w Baranowie Sandomierskim #204

Dominika & Hubert
Cześć!

Oh jak ja się cieszę, że na ślubną sesję też trafili do mnie! Po wspólnej sesji narzeczeńskiej (która swoją drogą wymiata! KLIK) wiedziałam, że ślubna sesja zdjęciowa będzie niesamowita. Wybraliśmy się do popularnego w okolicy Zamku w Baranowie Sandomierskim. Cieszyłam się, że padło na to miejsce, bo jest dla mnie dość sentymentalne. W 2012r. właśnie tutaj, na wycieczce rodzinnej, zaczęłam pierwszy raz robić zdjęcia. 

Ależ było moje rozczarowanie, kiedy tam dojechaliśmy... Na początku przywitali nas pijani parkingowi w bramie, którzy z butki zrobili sobie gorzelnię. Nie rozmawiało się z nimi zbyt przyjemnie. (: Cały zamek był pusty, kasa była zamknięta, więc po prostu zaczęliśmy robić zdjęcia. Sesja na terenie zamku kosztuje 200zł. Zapłaciliśmy tę kwotę, ale niestety musieliśmy jeszcze dodatkowo zapłacić za bilety wejściowe (czy ta kwota nie powinna być wliczona w cenę sesji?). Za tę całą sumę zostaliśmy wpuszczeni tylko do jednego skrzydła zamku, za kolejne pomieszczenia musielibyśmy dopłacić kolejne 100zł. Jakby tego jeszcze było mało, to w salach gdzie mieliśmy robić zdjęcia były przygotowywane stoły na wesele.

Wcześniej jakoś to wszystko mnie nie zirytowało. Mam zdjęcia jakie chciałam i wykorzystałam potencjał tych wnętrz na tyle ile mogłam. Sesja jest piękna, ale jak teraz to pisze to dopiero widzę, że obsłużono nas tragicznie. 

Nie jestem niezadowolona, bo sprzyjała nam chociażby pogoda i ciekawe światło we wnętrzach. Park wokół wygląda jesienią cudownie! Zdarzyło nam się nawet kilka zdjęć nocnych. 

Fajnie, że trafiam na ludzi, z którymi mogę poeksperymentować. :)Mam nadzieję, że to nie ostatnie nasze spotkanie, bo praca na sesji z wami i późniejsze rozmowy w aucie, to czysta przyjemność! Życzę wam wszystkiego dobrego na nowej drodze życia i zapraszam do oglądania. 





































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz