Strony1

wtorek, 15 marca 2022

18 urodziny Patrycji

Pozowała Patrycja z gośćmi

Cześć!

Oj dawno nie było tutaj 18stki, a takie reportaże robię praktycznie cały rok! Drogi roczniku 2004, zapraszam do oglądania!

Tutaj mamy jeszcze grudniową osiemnastkę. Pogoda była raczej jesienna, więc wcale nie widać, że mamy tutaj środek zimy. Do Patrycji wpadłam na nieco krócej niż zwykle, bo tego dnia robiłam jeszcze inny reportaż. Zgodziłam się jednak, żeby wpaść na tę imprezę między 21:00 a 00:00 i to była świetna decyzja. Wyszły nam naprawdę fajne fotki! Moim zdaniem wyszedł kompletny reportaż. Wcale nie widać, że wbiłam w połowie imprezy. 

Proszę zauważyć, że osobiście znajduję się na jednym ze zdjęć. A co! Czułam się jak gość! U Patrycji była super atmosfera/ Wszyscy chętnie pozowali do zdjęć i wygłupiali się na parkiecie. Takie urodziny są najlepsze! 

Po za tym już drugi raz robiłam zdjęcia na imprezie urodzinowej w Białce. Nadal utrzymuję, że ta świetlica jest super do zdjęć i bardzo przyjemna na takie imprezy. Polecam wszystkim z okolic Iłży.

Jeśli planujecie w tym roku 18stkę i chcecie zachować na zdjęciach wszystkie najfajniejsze i najważniejsze momenty to śmiało dawajcie znać. W tym roku większość weekendów jeszcze wolna!












































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz