Strony1

wtorek, 22 marca 2022

Sesja roczkowa Olusia z pomarańczami

Pozował Oluś

Cześć!

Praktycznie pod każdą sesją piszę jacy moi modele są prześliczni i słodcy, ale tylko spójrzcie. Olek pobił już chyba wszelkie rekordy swoją sesją z pomarańczami. Jak widać kąpiele możemy robić nie tylko w plenerze! A to dopiero pierwsze zdjęcie tej sesji.

U mnie coraz więcej sesji w takim naturalnym klimacie. Ostatnio królują brązy, beże i biele zamiast typowego różu i błękitu. Cieszę się, bo mam tutaj duże pole do popisu. Ostatnio dotarło do mnie nowe, brązowe tło, więc to pierwsza okazja, żeby przetestować je na sesji roczkowej. Zrobił nam się cudowny, sielski klimacik!

Głównym motywem były pomarańcze. Chciałyśmy z mamą dopasować troszeczkę zdjęcia do kolorystyki przyjęcia urodzinowego Olusia, ale zachowaliśmy przy tym naturalny klimat. Trochę drewnianych dodatków, mięciutkie brązowe kocyki i stara kanka na mleko. Jak wam się podoba takie połączenie?

Mama mojego modela przywiozła ze sobą również konika na biegunach. Maluszek był bardzo zadowolony, chociaż nawet nie dosięgał stopkami do ziemi. Chyba muszę sobie sprawić taki rekwizyt u siebie, co? No i oczywiście gwóźdź programu - kąpiel z pomarańczami w mlecznej wodzie. Tu już chyba nie muszę nic dodawać - PRZESŁODKO! 

Jeśli macie ochotę na słodkie zdjęcia waszych maluszków w kąpieli lub po prostu na naturalnej scence w studio - piszcie śmiało! Zanim do mnie napiszecie, koniecznie obejrzyjcie sesję Olusia do końca. WARTO! 



















Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz