Strony1

środa, 9 marca 2022

Sesja noworodkowa Agatki #217

Pozowała Agatka z rodzinką

Cześć!

Kolejna duża porcja miłości i czułości właśnie wjeżdża na bloga. Dzisiaj zdjęcia z 15-dniową Agatką, a jej rodzice pojawili się na sesji noworodkowej po raz drugi! W tym miejscu dziękuję im za zaufanie i za to, że mogę towarzyszyć w rozwoju dziewczynek.

Jeszcze w grudniu robiliśmy sesję roczkową starszej siostry połączoną z sesją ciążową. Tak się cieszę, że rodzinka wpadła do mnie też na sesję noworodkową! Mamy tutaj sporo nowości. Pierwszy raz robiłam zdjęcia rodzinne na sesji newborn na brązowym tle. Zazwyczaj jest to klasyczna biała ściana lub czarne tło. Tutaj jednak fajnie się to tło wpasowało, bo cała sesje utrzymana jest w brązach.

30 minut przed sesją dotarło do mnie nowe tło - brązowe deski. Już się z nim zaprzyjaźniłam! Deski mają piękny kolor i wyglądają jak prawdziwe. Będzie zatem więcej zdjęć noworodkowych i roczkowych w ciemniejszym klimacie. Nowe ubranka i dodatki możecie zobaczyć praktycznie na każdej sesji. Takie rekwizyty dokupuję na bieżąco. 

Agatka spała całą sesję bardzo ładnie. Nie budziła się nawet kiedy ją przebieraliśmy. Nie miała ochoty leżeć na brzuszku, ale i tak zrobiliśmy mnóstwo pięknych zdjęć. 

Wrzucam wam poniżej link do naszej poprzedniej sesji noworodkowej. Możecie porównać jakie zdjęcia robiłam rok temu. Każda kolejna sesja noworodkowa czegoś mnie uczy i myślę, że można zobaczyć ten postęp na zdjęciach. Zanim jednak wpadniecie obejrzeć sesję siostrzyczki z przed roku, nacieszcie oczy uroczą Agatką! Miłego oglądania.


Sesja Helenki:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz