Strony1

wtorek, 1 marca 2022

Rodzinna sesja ciążowa #215

Pozowała Ewelina, Jaś i Erwin

Cześć!

Pokażę wam dzisiaj trochę szczęścia. Mam nadzieję, że umili wam to troszkę dzień. Dzisiaj piękna sesja ciążowa w brązach. Mamy tutaj zdjęcia rodzinne w studiu. Popatrzcie jak spisał się starszy braciszek. Nawet mama była w szoku, że tak chętnie polował do zdjęć!

Pierwszy raz możecie też obejrzeć w akcji moją nową, beżową suknię. Jest klasyczna i można ją nosić na kilka sposobów. Nie mogę doczekać się, aż wykorzystam ją w plenerze. Ostatnio dobrze mi w klimacie takich brązów. To dobrze, bo zanim na dworze zrobi się zielono czeka mnie zapewne jeszcze kilka sesji w takich kolorach. 

Myślę, że nie muszę tutaj zbyt wiele dodawać. Zdjęcia mówią same za siebie. Ja dobrze się bawiłam, zwłaszcza z uśmiechniętym i chętnym do zdjęć Jasiem. Zasłużył na czekoladę! Życzę wam spokojnego wieczoru i dużo siły w tych trudnych dniach. Buziaki!





















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz