Strony1

piątek, 22 kwietnia 2022

Sesja ciążowa Klaudii #222

Pozowała Klaudia

Cześć!

Już za chwilę zaczynamy wiosenne sesje zdjęciowe i pojawi się tutaj mnóstwo kwiatów i zieleni, więc zanim zaleję was takimi plenerowymi kadrami, wrzucam Klaudię w pięknej klasyce. Popatrzcie ile różnych kadrów można wycisnąć z jednej sesji!

Przy tej sesji znów pobawiłam się kolorami tła. Tak naprawdę prawdziwe tło widzicie tylko na jednym zdjęciu. Resztę zdjęć dopasowałam do stylizacji. Przy takiej obróbce jest sporo pracy, ale efekt jest warty tylu godzin siedzenia przed komputerem.Pierwszy raz zmieniałam kolor tła na czerwony. Wyszedł nieźle, chociaż zielony pozostaje narazie moim ulubionym.

Klaudia to prześliczna mama! Ciemne włosy pasują do tych mocnych stylizacji. Zdjęcia robiło mi się bardzo przyjemnie, więc mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się zobaczymy. Coś czuję, że w tym sezonie studio zostanie z nami nawet w lato, bo ciągle o nie pytacie. Cieszę, że podobają wam się moje studyjne fotki! Teraz życzymy mamie zdrowia i czekamy na maleństwo! Buziaki!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz