Strony1

wtorek, 19 kwietnia 2022

Sesja zdjęciowa w Lany Poniedziałek #221

Pozowała Iga

Cześć!

Witam się po świętach wielkanocnych i w sumie przedłużam je tutaj o jeden dzień, bo koniecznie chcę pokazać wam moją sesję z okazji Śmigusa Dyngusa! Jeśli obserwujecie mnie na moich social mediach, już wczoraj widzieliście jak dobrze bawiłyśmy się przy robieniu zdjęć. Zerknijcie teraz na efekty sesji z moją własną siostrą.

Jak do tego doszło? Po prostu wstałam wczoraj w kreatywnym humorze i namówiłam moją siostrę na jakąś sesję zdjęciową. Długo nie musiałam szukać pomysłu, skoro miałyśmy Lany Poniedziałek, to sprawa była prosta - pooblewamy się wodą. No albo przynajmniej my pooblewamy Igę wodą. :p

Oprócz zdjęć typu splash zrobiłyśmy tez bardzo fajne zdjęcia beatuy/fashion. Co prawda makijaż wykonywałam ja, więc nie oczekujmy tutaj cudów, ale całość wyszła moim zdaniem bardzo fajnie!

Cieszę się, że pierwsze zdjęcie tak wam się wczoraj spodobało. Mam nadzieję, że reszta też będzie cieszyć oczy. Dajcie znać, która fotka jest waszą ulubioną! To co, któraś dziewczyna ma jeszcze ochotę na mokrą sesję zdjęciową? :p

 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz