Strony1

poniedziałek, 2 maja 2022

Naturalna sesja rodzinna w studio #223

Pozowała Łucja z rodzicami
Cześć!

Cieszę się, że w swoim domu mam takie małe miejsce na studio. Nie muszę za każdym razem przemeblowywać salonu, żeby zrobić fotki. Może nie jest to studyjne spełnienie marzeń, ale mogę zrobić w nim takie piękne zdjęcia! Moje serce zdecydowanie należy do zdjęć w plenerze, ale studio to świetna alternatywa np. w miesiącach zimowych lub podczas brzydkiej pogody. 

Zobaczcie jakie różnorodne zdjęcia można zrobić podczas jednej sesji zdjęciowej. Rodzice uroczej, 5-miesięcznej Łucji zdecydowali się na wykupienie wszystkich zdjęć, więc mają teraz piękną pamiątkę pełną czułych kadrów i rozczulających detali. Bardzo podobała mi się ta sesja.

Te zdjęcia to również dowód na to, że zdjęcia można robić w każdym wieku. Nawet jeśli wasze maleństwo jeszcze nie siedzi, w rękach rodziców można stworzyć cudowne kadry. No i zrobiłam na tej sesji swoje upragnione zdjęcie - nagie maleństwo przytulone do piersi mamy. Te zdjęcia skradły moje serduszko. Mam ochotę na więcej!

Jeśli wam również podobają się takie naturalne sesje zdjęciowe, odezwijcie się do mnie w wiadomości prywatnej na facebooku [KLIK] lub śmiało dzwońcie pod numer 798814455. Do zobaczenia na sesji!
























































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz