Strony1

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Sesja roczkowa Lilki w lesie #220

Pozowała Lilka

Cześć!

Patrząc za okno ciężko uwierzyć, że te zdjęcia robiłam 1,5 tygodnia temu. No to niezłego psikusa zrobiła nam wiosna z tym śniegiem. Spokojnie ciepłe dni na pewno niedługo znowu się pojawią i będzie można zacząć wiosenne sesje w plenerze. 

Lilka w marcu obchodziła swoje pierwsze urodziny. Ma dopiero rok a już jest moją stałą modelką. Rodzicom Lilki zamarzyła się wiosenna sesja w lesie. Załapaliśmy się na całkiem ciepły dzień, wypchałam bagażnik rekwizytami i pojechaliśmy. Można powiedzieć, że zrobiłam sobie z lasu ogromne studio!

Sesje urodzinowe to nie tylko szablonowe niebieskie lub różowe fotki. Staram się udowadniać to każdą kolejną sesją. Tak naprawdę ogranicza nas tylko wyobraźnia. Możemy wyczarować przeróżne, piękne scenerie, również w plenerze. Jak podoba wam się leśna sesja naszej jubilatki?
















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz