Strony1

środa, 18 maja 2022

Chrzest Święty Mikołaja

Pozował Mikołaj z gośćmi

Cześć!

Dzisiaj mogę pochwalić się, że odhaczyłam kolejny kościół w okolicy, no i oczywiście pochwalić się pięknymi zdjęciami. Zapraszam was dzisiaj na reportaż do Starachowic.

Maj zaczęłam od reportażu z chrztu świętego Mikołaja. Najpierw zobaczyłam się z rodzinką w domu, gdzie maluszek obdarował nas od razu mnóstwem uśmiechów. Przez cały reportaż Mikołaj pięknie się uśmiechał. 

Ceremonia chrztu świętego odbyła się w kościele Najświętszego Serca Jezusa w Starachowicach. Mikołaj uciął sobie drzemkę podczas mszy świętej, więc polewanie wodą wcale mu nie przeszkadzało. Mieliśmy tutaj chrzest nad chrzcielnicą i nowy zwyczaj, gdzie to tata podpala świecę i przekazuje chrzestnemu. Zwyczaj w każdej parafii są troszkę inne.

Przyjęcie odbyło się bardzo bliziutko domu i kościoła w niedużym, ładnym lokalu. Było bardzo dobre jedzonko, pyszny i piękny tort z misiem i oczywiście jeszcze więcej uśmiechów Mikołaja. 

Maj to miesiąc typowo komunijny, więc w najbliższe weekendy możecie znaleźć mnie w okolicznych kościołach. Ciszę się, że znalazłam czas na chrzciny Mikołaja, bo poznałam kolejnych przemiłych ludzi! Ponad to tata Mikołaja również jest fotografem, a zdjęcia się spodobały, więc jestem z siebie dumna. Ciekawa jestem czy spodobają się wam! Miłego oglądania. 




















































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz