Strony1

czwartek, 5 maja 2022

Wiosenna sesja kobieca #224

Pozowała Klaudia

Cześć!

No i słuchajcie mamy wiosnę! Sady właśnie kwitną w pełnej okazałości a terminów wolnych jeszcze maju trochę zostało! Postaram się wygospodarować jeszcze jakiś czas na sesję w tym tygodniu, żebyście wszyscy zdążyli z tych sadów skorzystać. 

Tymczasem zrobiłam przepiękną sesję zdjęciową, z równie przepiękną Klaudią. Wy już wiecie, że uwielbiam takie bajkowe sesje kobiece, więc super się bawiłam i dodatkowo zrobiłyśmy magiczne fotki. Umawiałyśmy się na sesję już rok temu, ale się nie udało. Cieszę się, że udało nam się spotkać akurat na wiosnę. <3 

Sesje zorganizowałyśmy dokładnie w tym samym miejscu, co moja ostatnia plenerowa sesja ciążowa [KLIK]. Trochę nam poświeciło słoneczko, trochę chowało się za chmury, więc mamy różnorodne zdjęcia. Zmieniałyśmy też w międzyczasie stylizacje, więc w sumie mamy tutaj kilka zdjęć w całkowicie różnych stylach.

Myślę, że ta sesja to piękny początek wiosennego sezonu 2022. Dziewczyny, jeśli macie ochotę na taką dziewczęcą sesję w plenerze - to jest odpowiedni moment! A z Klaudią mam nadzieję, że jeszcze się zobaczę. :p























  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz