Strony1

piątek, 24 sierpnia 2018

Sesja zdjęciowa #87



Pozowały Wiktoria Rdzanek i Paulina Moskwa

Cześć!
       Przyjaciółkowe sesje wydają się być proste, ale trzeba się nieźle nagłowić, żeby nie wyszło kiczowato. Dodatkowo, to co zawsze powtarzam, im więcej osób na zdjęciu tym trudniej zadowolić wszystkich. Wiktoria i Paulina zaproponowały mi sesję w opuszczonej szkole, więc już miałyśmy jakieś pole do popisu. 
       Czułyśmy się trochę jak w klasycznym horrorze, gdzie grupka przyjaciół włamuje się do opuszczonej szkoły, ale w sumie nie raz już w takich miejscach robiłam sesje. Okazało się, że taki budynek jest zaledwie 4 km od mojego domu, a ja jeszcze nie robiłam tam zdjęć! Dziewczyny przygotowały trochę ubrań. Podporządkowałyśmy pomieszczenia do każdej stylizacji. Zrobiłyśmy też kilka fotek na dworze. Wyobraźcie sobie miny ludzi, którzy mijali opuszczony budynek, słyszeli z niego głosy i widzieli przez okna przechadzające się w środku jakieś postacie.
       Paulina już raz dla mnie pozowała (KLIK), ale z Wiktorią pracowałam pierwszy raz. Dziewczyny spisały się super. Przeglądam te zdjęcia już chyba piętnasty raz! Dzięki dziewczyny za sesję i Vanessie za pomoc przy backstage'u.



































2 komentarze: