Strony1

sobota, 18 listopada 2017

Backstage z okazji 60 sesji zdjęciowej!

Cześć!
       Czemu post jest po 61 sesji zdjęciowej, a nie po 60? Nie spóźniłam się, po prostu zrobiłam głupi błąd i były dwie 57 sesje zdjęciowe. :D Robienie tego postu ponownie skłoniło mnie do przeglądania bloga i wspominania. KOCHAM FOTOGRAFIĘ! Nie żałuję ani jednego ujęcia. Każde to wspomnienie i dowód, że coś robię w tym życiu. Polecam znalezienie sobie pasji!


       Kochani, my tutaj backstage z okazji 60 sesji, a ja na komputerze mam już kolejnych 9 sesji
do przerobienia! Staram się przerabiać najszybciej jak mogę. Nowa sesja pojawia się co tydzień, więc jestem z siebie całkiem dumna. Mam też w planach trochę nowości i mam nadzieję, że wszystko mi się uda.
       Wracając do tematu backstage'a - to już 4 taki. Tradycyjnie wrzucam gifa i tradycyjnie zapraszam
na snapchat @tomankowa, gdzie wszystko jest na bieżąco. Tutaj znajdziecie jednak więcej fotek niż jest zwykle na snapie. Jeśli macie ochotę obejrzeć poprzednie takie posty, odsyłam do zakładki BACKSTAGE. Klikając na napis SESJA ZDJĘCIOWA #XX przeniesiecie się do postu z daną sesją zdjęciową. Mam nadzieję, że ułatwi wam to oglądanie. Ostatnio szalejemy z backstage'ami, więc jest co oglądać. Zapraszam!                               

         





Agata Misztal


----------------------------------------------------------------------------------                           




Sesja zdjęciowa #52
Karina Kucharska






------------------------------------------------------------------------------------------








Kornelia Borowiecka 














    
          
----------------------------------------------------------------------------------           







Sesja zdjęciowa #54
Paulina Moskwa








------------------------------------------------------------------------------

                              



Sesja zdjęciowa #55
Martyna Chamerska





                         




---------------------------------------------------------------------------------------









_iampali




    
   
------------------------------------------------------------------------------------






Sesja zdjęciowa #57
Lena Czekaj




----------------------------------------------------------------------------------






Sesja zdjęciowa #58
Klaudia Brzostek







----------------------------------------------------------------------------------------








----------------------------------------------------------------------------------









Sesja zdjęciowa #60
Diana Cieślik




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz