Strony1

wtorek, 23 sierpnia 2016

Wielki backstage z okazji 30 sesji zdjęciowej!

Cześć!
       Dziś nieco inny, obiecywany post backstage'owy. Znajdziecie tu zdjęcia, które robione są poza aparatem. Zawsze na sesje jedzie ze mną moja siostra i przyjaciółka. Jedna mi pomaga trzymając blendę, czy poprawiając modelki, a druga robi relacje na snapchat. Dzięki temu mam ponad 60 zdjęć na których widać jak przebiega taka sesja. Jeśli jeszcze się nie zdecydowaliście na sesje ze mną, to możecie zobaczyć jak świetnie się przy tym bawimy. Zauważyłam, że większość ludzi nie wie także, że na razie robię zdjęcia ZA DARMO! U bardziej profesjonalnych fotografów zapłacie ok. 500 zł. To kolejny powód, żeby wybrać mnie. :D Po więcej informacji zapraszam do zakładki ,,Współpraca"



       Zastanawiałam się jak usystematyzować wszystkie fotki, bo nie z każdej sesji zachowały się jakieś zdjęcia. Postanowiłam dodawać jedno przerobione z sesji i link, żebyście mogli wrócić i obejrzeć wszystkie zdjęcia. Kliknięcie na nazwę sesji przeniesie was do poszczególnych postów. Zaczniemy od najnowszej, a na końcu czeka niespodzianka. Zapraszam do oglądania :)



















 

 

 

 

 



      



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

























Tu niestety zachowało się tylko jedno zdjęcie, ponieważ nie miałam nikogo do pomocy. Szkoda, bo na sesji z Angeliką było sporo przygód.











------------------------------------------------------------------------------------------------------------





 

Aby zobaczyć wiosenną sesję Oli z bzami, kliknijcie TUTAJ.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------








 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------














 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------





 
                                                           
------------------------------------------------------------------------------------------------------------














------------------------------------------------------------------------------------------------------------


















------------------------------------------------------------------------------------------------------------









------------------------------------------------------------------------------------------------------------















Mam nadzieję, że fajnie oglądało się wam backstage'owe fotki, jednak mam dla was coś jeszcze. Dołączam parę fotek z sesji które już się odbyły, a nie ma ich jeszcze na blogu. Ci, którzy mają mojego snapa już je widzieli. Dzięki za to, że dotrwaliście do końca. Buziaki!

 

 





1 komentarz:

  1. Fajnie tak pooglądać zdjęcia z innej perspektywy :)


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń